13

[15.08,11.11,24.12,25.12,26.12,27.12,30.12,31.12,01.01,02.01,03.01,04.01]

Kup teraz, a produkt wyślemy dzisiaj

Twoja paczka zostanie wysłana w kolejnym dniu roboczym.

Twoja paczka zostanie wysłana w kolejnym dniu roboczym.

Producenci
Bestsellery
Bateria Dell F3YGT DM3WC 60Wh Latitude 7280 7480 7490
Bateria Dell F3YGT DM3WC 60Wh Latitude 7280 7480 7490
279,00 zł 226,83 zł
szt.
Zasilacz ASUS 19V 3,42A 65W (4,0x1,35)
Zasilacz ASUS 19V 3,42A 65W (4,0x1,35)
129,00 zł 104,88 zł
szt.
Zasilacz Lenovo 20V 2,25A 45W (4,0x1,7)
Zasilacz Lenovo 20V 2,25A 45W (4,0x1,7)
102,00 zł 82,93 zł
szt.
Promocje
Bitdefender Internet Security 2022 PL 1 PC / 1 ROK
Bitdefender Internet Security 2022 PL 1 PC / 1 ROK
99,00 zł 66,99 zł 80,49 zł 54,46 zł
szt.
Bitdefender Security for Mobile 2022 PL 1 URZĄDZENIE / 1 ROK (Android)
Bitdefender Security for Mobile 2022 PL 1 URZĄDZENIE / 1 ROK (Android)
43,05 zł 13,99 zł 35,00 zł 11,37 zł
szt.
Zestaw przewodowy klawiatura + mysz  Rebeltec SIMPLO USB czarny
Zestaw przewodowy klawiatura + mysz Rebeltec SIMPLO USB czarny
31,30 zł 30,00 zł 25,45 zł 24,39 zł
Zestaw bezprzewodowy klawiatura + mysz Rebeltec MILLENIUM czarny
Zestaw bezprzewodowy klawiatura + mysz Rebeltec MILLENIUM czarny
65,00 zł 65,00 zł 52,85 zł 52,85 zł
szt.

Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje - formularze online

ODSTĄPIENIE OD UMOWY, REKLAMACJE I ZWROTY

1. Klient, będący osobą fizyczną i dokonujący zakupów w Sklepie internetowym w zakresie działalności niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową, może odstąpić od umowy w terminie 14 dni od daty odebrania towaru i niezwłocznie zwrócić zakupiony towar, nie później niż w terminie 14 dni od dnia poinformowania sklepu o odstąpieniu od umowy. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru, chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od Umowy sprzedaży zgodnie z Ustawą.

2. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy,które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

h) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te,których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

i) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

3. Zwracany towar należy odesłać razem z dowodem zakupu na adres: SHARKS TRADE Sp. z o.o. ul. Przasnyska 6B, 01-756 Warszawa, oraz wypełnionym oświadczeniem zwrotu towarów, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu, przesłany wraz z zamówieniem.

4. Należności zostaną niezwłocznie odesłane na wskazany przez Klienta rachunek bankowy, po otrzymaniu zwrotnej przesyłki od Klienta, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki.

5. W przypadku odstąpienia od umowy przez konsumenta i zwrotu towaru, klient pokrywa koszt wysyłki.
Operator sklepu internetowego nie przyjmuje żadnych przesyłek odesłanych za pobraniem i nie odpowiada za jakiekolwiek koszty powstałe w związku z takimi przesyłkami.

6. W przypadku zgłoszenia reklamacji towar należy odesłać razem z dowodem zakupu oraz opisem reklamacji, na adres: SHARKS TRADE Sp. z o.o. ul. Przasnyska 6B, 01-756 Warszawa.

7. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, Operator sklepu internetowego naprawi lub wymieni reklamowany towar na pełnowartościowy, a jeśli wymiana nie będzie możliwa zwróci należności na rachunek bankowy wskazany przez Klienta w terminie 14 dni roboczych.

8. Koszty związane z odesłaniem reklamacji zostaną niezwłocznie odesłane na rachunek bankowy wskazany przez Klienta, po otrzymaniu i uznaniu reklamacji, na podstawie przedstawionych przez Klienta dowodów ich poniesienia.

9. Podstawy do reklamacji i zwrotu towaru nie stanowią różnice w wyglądzie towarów dostarczonych z ich wizualizacją na stronie internetowej Sklepu internetowego „laptopmarket.pl” (kolor, proporcje,itd.), które to różnice mogą wynikać z innych parametrów monitora lub z indywidualnych ustawień komputera Klienta.

10. Czas rozpatrywania reklamacji wynosi do 14 dni roboczych od dnia dostarczenia przesyłki. Operator sklepu internetowego podejmuje wszelkie kroki, aby reklamację rozwiązać w możliwie najkrótszym czasie.

11. W przypadku odrzucenia reklamacji, towar odsyłany jest na koszt Klienta.

12. SHARKS TRADE Sp. z o.o. odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa.

13. Konsument posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

a) Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży,

b) Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem, a Usługodawcą,

c) Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Konsumentem, a Usługodawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów,Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych(miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi: https://www.uokik.gov.pl i https://www.rzu.gov.pl.

14. Klient ma prawo do zwrotu zużytego sprzętu zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym. Zwrot zużytego sprzętu może się odbyć tylko i wyłącznie w przypadku, gdy zakup nowego produktu dokonany zostanie w sklepie www.laptopmarket.pl i będzie obejmował produkt tego samego rodzaju. Chęć zwrotu zużytego produktu należy zgłosić drogą mailową na adres bok@laptopmarket.pl w okresie nie dłuższym niż jeden miesiąc od zakupu nowego urządzenia. Zwrot dokonywany jest po zweryfikowaniu przez SHARKS TRADE Sp. z o.o. dokonanych przez Klienta zakupów oraz nadaniu indywidualnego numeru RMA takiego zwrotu, które nastąpi w okresie 2 dni roboczych od daty zgłoszenia. Klient wysyła zużyty sprzęt do SHARKS TRADE Sp. z o.o. na swój koszt.

15. Zgłoszenia dotyczące bad- i subpikseli w matrycach LCD są rozpatrywane zgodnie z międzynarodową normą ISO 13406-2 określającą standardy w zakresie jakości i ergonomii paneli LCD. Wszystkie matryce oferowane przez naszą firmę są panelami drugiej klasy.

16. W przypadku laptopów poleasingowych obowiązuje ograniczony czas trwania gwarancji dla baterii i zasilaczy. Na wymienione podzespoły udzielamy gwarancji rozruchowej na okres 30 dni. W przypadku wystąpienia awarii istnieje możliwość przygotowania specjalnej oferty zakupu na promocyjnych warunkach, w tym celu należy skontaktować się z doradcą.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Infolinia:

Telefon: (22) 266 88 16

Email: bok@laptopmarket.pl

więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium