



369,00 zł
300,00 zł

129,00 zł
104,88 zł

132,00 zł
107,32 zł

125,00 zł
101,63 zł


299,00 zł
Cena regularna:
399,00 zł
243,09 zł
Cena regularna:
324,39 zł

77,77 zł
Cena regularna:
209,00 zł
63,23 zł
Cena regularna:
169,92 zł

89,00 zł
Cena regularna:
199,00 zł
72,36 zł
Cena regularna:
161,79 zł

99,99 zł
Cena regularna:
159,45 zł
81,29 zł
Cena regularna:
129,63 zł

79,99 zł
Cena regularna:
99,99 zł
65,03 zł
Cena regularna:
81,29 zł

29,99 zł
Cena regularna:
70,00 zł
24,38 zł
Cena regularna:
56,91 zł


4 999,00 zł
4 064,23 zł

1 389,00 zł
1 129,27 zł

2 649,00 zł
2 153,66 zł

3 249,00 zł
2 641,46 zł
Warunki gwarancji laptopów
Laptop na gwarancji vs awaria - co robić ?
Moment awarii laptopa to zaskakująca i często bardzo stresująca sytuacja, nie należy jej jednak wykluczać, ani bagatelizować nawet w najlepszym sprzęcie. Mając to na uwadze przygotowaliśmy czytelne warunki gwarancji, które pozwolą nam szybko i profesjonalnie rozwiązać problem związany z usterką. Do dyspozycji naszych Klientów, którzy nie mogą osobiście dostarczyć laptopa do serwisu udostępniamy ogólnopolski system Door-to-Door, który zapewnia odbiór sprzętu już od 24h od zgłoszenia. Posiadamy własne Centrum Serwisowe i niezbędne zaplecze części, które pozwala na niezwłoczne podjęcie działań mających na celu usunięcie usterki. Jako jedna z niewielu firm staramy się również na tym etapie udowodnić, że jakość usługi w tej sytuacji jest kluczowa do budowania trwałej relacji z naszymi Klientami. W przypadku pytań lub wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszymi doradcami.
Warunki gwarancji laptopów poleasingowych
1. Firma SHARKS TRADE Sp. z o.o. gwarantuje, że każdy nabyty laptop jest wolny od wad materiałowych i jakościowych, z wyłączeniem normalnych śladów eksploatacji powstałych na skutek wcześniejszego użytkowania (informacja o stanie jest zawsze zawarta w opisie produktu). Okres gwarancyjny dla nabytego laptopa rozpoczyna się w dniu nabycia, potwierdzonego paragonem lub fakturą.
W czasie trwania gwarancji SHARKS TRADE Sp. z o.o zobowiązuje się naprawić lub wymienić wadliwy komponent, a wszystkie części i moduły usunięte podczas naprawy stają się własnością SHARKS TRADE Sp. z o.o.
2. Jeśli w okresie gwarancyjnym nabyty produkt nie działa - zgodnie z gwarancją, nabywca może wówczas skontaktować się z SHARKS TRADE Sp. z o.o., a w celu skorzystania z serwisu gwarancyjnego wypełnić zgłoszenie pod adresem https://klient.sharkstrade.pl/ .
3. Przed skorzystaniem z serwisu gwarancyjnego (oddaniem laptopa do naprawy) nabywca powinien dokonać kopii zapasowych oraz usunąć z dysku dane, w tym poufne, dane osobowe i informacje zastrzeżone. SHARKS TRADE Sp. z o.o nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych.
4. Laptopy objęte gwarancją mogą zostać odebrane, a następnie dostarczono do Klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej (Door-to-Door). Należy w tym celu wypełnić zgłoszenie pod adresem Formularz zgłoszenia laptopa do serwisu .
5. Firma SHARKS TRADE zastrzega możliwość naliczenia dodatkowych opłat, w tym również z tytułu transportu w przypadku niezgodności opisu usterki ze stanem faktycznym lub dokonaniu zgłoszenia nie podlegającego gwarancji.
6. Gwarancja może być ograniczona czasowo lub nie obejmuje oprogramowania oraz akcesoriów (np. zasilacze, baterie) i urządzeń peryferyjnych (każdorazowo jest to wskazane w opisie produktu, a w przypadku zaistnienia takiej sytuacji - istnieje możliwość przygotowania specjalnej oferty zakupu na promocyjnych warunkach).
7. Gwarancja jest nieważna, jeśli:
- laptop był naprawiany lub modyfikowany przez osoby nieupoważnione
- dokonano uszkodzenia plomb gwarancyjnych lub w jakikolwiek inny sposób je zmieniono
- zmieniono lub zatarto numer seryjny produktu, wymieniono, lub usunięto jakiekolwiek komponenty lub akcesoria
- do uszkodzenia laptopa doszło z winy akcesoriów lub elementów, które nie były kompatybilne lub dedykowane
- do uszkodzenia doszło w wyniku wypadku, klęski żywiołowej, celowego lub nieumyślnego niewłaściwego użycia lub zaniedbania, niewłaściwej konserwacji, braku konserwacji lub jeśli z produktu korzystano w niewłaściwych warunkach
- do uszkodzenia laptopa doszło na skutek działania oprogramowania lub wirusa
- do uszkodzenia laptopa doszło na skutek nieprawidłowo przeprowadzonych aktualizacji BIOS i/lub firmware
- do uszkodzenia laptopa doszło w wyniku zewnętrznej awarii zasilania lub jakiegokolwiek innego wypadku
- doszło do utraty programów, danych, pamięci wymiennej lub ich trwałego uszkodzenia, lub jeśli poniesiono koszty związane z odzyskiwaniem programu lub danych
8. Zgłoszenia dotyczące bad- i subpikseli w matrycach LCD są rozpatrywane zgodnie z międzynarodową normą ISO 13406-2 określającą standardy w zakresie jakości i ergonomii paneli LCD. Wszystkie matryce oferowane przez naszą firmę są panelami drugiej klasy.

-
- Laptopmarket.pl
-
Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń!
- Tel.: (22) 266 88 16
- E-mail: bok@laptopmarket.pl
- Adres: ul. Przasnyska 6B
- (klatka A, 3 piętro)
- 01-756 Warszawa