13

[15.08,11.11,24.12,25.12,26.12,27.12,30.12,31.12,01.01,02.01,03.01,04.01]

Kup teraz, a produkt wyślemy dzisiaj

Twoja paczka zostanie wysłana w kolejnym dniu roboczym.

Twoja paczka zostanie wysłana w kolejnym dniu roboczym.

Producenci
Bestsellery
Bateria Dell F3YGT DM3WC 60Wh Latitude 7280 7480 7490
Bateria Dell F3YGT DM3WC 60Wh Latitude 7280 7480 7490
279,00 zł 226,83 zł
szt.
Zasilacz ASUS 19V 3,42A 65W (4,0x1,35)
Zasilacz ASUS 19V 3,42A 65W (4,0x1,35)
129,00 zł 104,88 zł
szt.
Zasilacz Lenovo 20V 2,25A 45W (4,0x1,7)
Zasilacz Lenovo 20V 2,25A 45W (4,0x1,7)
102,00 zł 82,93 zł
szt.
Promocje
Bateria Dell NGGX5 47Wh Latitude E5270 E5470 E5570
Bateria Dell NGGX5 47Wh Latitude E5270 E5470 E5570
229,00 zł 205,00 zł 186,18 zł 166,67 zł
szt.
Bateria Dell WDX0R Y3F7Y 42Wh Insp. 5568 5368 7579 Vostro 5568
Bateria Dell WDX0R Y3F7Y 42Wh Insp. 5568 5368 7579 Vostro 5568
239,00 zł 205,00 zł 194,31 zł 166,67 zł
szt.
Bitdefender Internet Security 2022 PL 1 PC / 1 ROK
Bitdefender Internet Security 2022 PL 1 PC / 1 ROK
99,00 zł 66,99 zł 80,49 zł 54,46 zł
szt.
Bitdefender Security for Mobile 2022 PL 1 URZĄDZENIE / 1 ROK (Android)
Bitdefender Security for Mobile 2022 PL 1 URZĄDZENIE / 1 ROK (Android)
43,05 zł 13,99 zł 35,00 zł 11,37 zł
szt.

Warunki gwarancji laptopów

Serwis gwarancyjny laptopów

Laptop na gwarancji vs awaria - co robić ?

Moment awarii laptopa to zaskakująca i często bardzo stresująca sytuacja, nie należy jej jednak wykluczać, ani bagatelizować nawet w najlepszym sprzęcie. Mając to na uwadze przygotowaliśmy czytelne warunki gwarancji, które pozwolą nam szybko i profesjonalnie rozwiązać problem związany z usterką. Do dyspozycji naszych Klientów, którzy nie mogą osobiście dostarczyć laptopa do serwisu udostępniamy ogólnopolski system Door-to-Door, który zapewnia odbiór sprzętu już od 24h od zgłoszenia. Posiadamy własne Centrum Serwisowe i niezbędne zaplecze części, które pozwala na niezwłoczne podjęcie działań mających na celu usunięcie usterki. Jako jedna z niewielu firm staramy się również na tym etapie udowodnić, że jakość usługi w tej sytuacji jest kluczowa do budowania trwałej relacji z naszymi Klientami. W przypadku pytań lub wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszymi doradcami.

Warunki gwarancji laptopów poleasingowych


1. Firma SHARKS TRADE Sp. z o.o. gwarantuje, że każdy nabyty laptop jest wolny od wad materiałowych i jakościowych, z wyłączeniem normalnych śladów eksploatacji powstałych na skutek wcześniejszego użytkowania (informacja o stanie jest zawsze zawarta w opisie produktu). Okres gwarancyjny dla nabytego laptopa rozpoczyna się w dniu nabycia, potwierdzonego paragonem lub fakturą.
W czasie trwania gwarancji SHARKS TRADE Sp. z o.o zobowiązuje się naprawić lub wymienić wadliwy komponent, a wszystkie części i moduły usunięte podczas naprawy stają się własnością SHARKS TRADE Sp. z o.o.

2. Jeśli w okresie gwarancyjnym nabyty produkt nie działa - zgodnie z gwarancją, nabywca może wówczas skontaktować się z SHARKS TRADE Sp. z o.o., a w celu skorzystania z serwisu gwarancyjnego wypełnić zgłoszenie pod adresem https://klient.sharkstrade.pl/ .

3. Przed skorzystaniem z serwisu gwarancyjnego (oddaniem laptopa do naprawy) nabywca powinien dokonać kopii zapasowych oraz usunąć z dysku dane, w tym poufne, dane osobowe i informacje zastrzeżone. SHARKS TRADE Sp. z o.o nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych.

4. Laptopy objęte gwarancją mogą zostać odebrane, a następnie dostarczono do Klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej (Door-to-Door). Należy w tym celu wypełnić zgłoszenie pod adresem Formularz zgłoszenia laptopa do serwisu .

5. Firma SHARKS TRADE zastrzega możliwość naliczenia dodatkowych opłat, w tym również z tytułu transportu w przypadku niezgodności opisu usterki ze stanem faktycznym lub dokonaniu zgłoszenia nie podlegającego gwarancji.

6. Gwarancja może być ograniczona czasowo lub nie obejmuje oprogramowania oraz akcesoriów (np. zasilacze, baterie) i urządzeń peryferyjnych (każdorazowo jest to wskazane w opisie produktu, a w przypadku zaistnienia takiej sytuacji - istnieje możliwość przygotowania specjalnej oferty zakupu na promocyjnych warunkach).

7. Gwarancja jest nieważna, jeśli:
- laptop był naprawiany lub modyfikowany przez osoby nieupoważnione
- dokonano uszkodzenia plomb gwarancyjnych lub w jakikolwiek inny sposób je zmieniono
- zmieniono lub zatarto numer seryjny produktu, wymieniono, lub usunięto jakiekolwiek komponenty lub akcesoria
- do uszkodzenia laptopa doszło z winy akcesoriów lub elementów, które nie były kompatybilne lub dedykowane
- do uszkodzenia doszło w wyniku wypadku, klęski żywiołowej, celowego lub nieumyślnego niewłaściwego użycia lub zaniedbania, niewłaściwej konserwacji, braku konserwacji lub jeśli z produktu korzystano w niewłaściwych warunkach
- do uszkodzenia laptopa doszło na skutek działania oprogramowania lub wirusa
- do uszkodzenia laptopa doszło na skutek nieprawidłowo przeprowadzonych aktualizacji BIOS i/lub firmware
- do uszkodzenia laptopa doszło w wyniku zewnętrznej awarii zasilania lub jakiegokolwiek innego wypadku
- doszło do utraty programów, danych, pamięci wymiennej lub ich trwałego uszkodzenia, lub jeśli poniesiono koszty związane z odzyskiwaniem programu lub danych

 8. Zgłoszenia dotyczące bad- i subpikseli w matrycach LCD są rozpatrywane zgodnie z międzynarodową normą ISO 13406-2 określającą standardy w zakresie jakości i ergonomii paneli LCD. Wszystkie matryce oferowane przez naszą firmę są panelami drugiej klasy.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Infolinia:

Telefon: (22) 266 88 16

Email: bok@laptopmarket.pl

więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium